10/24/2010

DUES RODONES IDÈNTIQUES? a la llibreria Central del Raval II



Neus Moscada va explicar com va néixer DUES RODONES IDÈNTIQUES?, i va ensenyar el diari de camp, els guions
gràfics i les diferents maquetes que havia realitzat.
Després va llegir la història amb l'ajuda de tots els assistents.
Per complementar la lectura va utilitzar uns materials realitzats
per alumnes d'educació especial a l'assignatura didàctica de
l'educació visual i plàstica de la UB (tutoritzats per Emma Bosch).

Abans de conèixer el final del llibre, tothom va escriure
les possibles raons per les quals DUES RODONES IDÈNTIQUES
podien dir que NO EREN IDÈNTIQUES.

Aquestes són algunes de les seves respostes:

Som diferents perquè... Jo sóc valent. Jo m'amago.
(Noemí, 39 anys)

Som diferents perquè estem separats.
(Marta, 43 anys)

Son diferents parque un asta munt i atra es asota.
(Violeta, 7 anys)

Som diferents perquè jo sóc optimista, i jo sóc pessimista.
(Noemí, 39)

Jo sóc l'ull dret ...i jo l'ull esquerre.
(Clara, 42)

Som diferents perquè un té polls i l'altre no.
(Sira, 5 anys)

Som diferents perquè... Jo ara hem sento feliç i jo trista.
(Nora Mae, 11 anys)

Són iguals! No! Som diferents perque a mi m'agrada botar
com una pilota, i a mi m'agrada disfrassar-me de sol.
(Laia, 12 anys)

Jo sóc optimista. Jo sóc pessimista.
(S, 45 anys)

Somos diferentes. Som diferents. Porque yo huelo a cereza.
Jo faig olor a cirera. Porque yo huelo a fresa. Jo faig olor a maduixa.
(Maria Luisa)

Una esta mas pegada mas pegada que la otra.
(Elias, 5 anys)

Soy de la izquierda. Soy de la derecha.
(Rainer, 41 anys)

Una dice que son diferentes y la otra no... por eso son diferentes!
(Adela, 35 anys)

Som diferents perquè no som de la mateixa familia.
–Jo tinc dos germans. –I jo només tinc tres tiets.
(Niels, 9 anys)

Jo tinc dues cames, i tu... Jo tinc dues antenes.
(Glòria, 45 anys)

Són diferents perquè un vol marxar i l'altre es vol quedar.
(Miquel, 44 anys)

Dues són diferents si sonen bé com un so de campana imaginada!
(Enric)

Som diferents perquè... Jo sóc poruga. I jo soc valenta.
(Mateu, 10 anys)

Germana gran. Germana petita.
(Bruna, 4 anys)

Som diferents perquè jo tinc molta energia i jo estic cansada.
(Sjoerd, 51 anys)


Som diferents perquè formem part de dos espais diferents.
(Jerzy, 54 anys)


La Neus volia quedar-se amb tots aquests texts tan bons,
així que els va intervanviar per unes xapes.
Va tenir sort, perquè tothom va acceptar el tracte.
Gràcies!

¡Y muchas gracias a Silvia y Miquel
por esta flor tan bien acompañada!

No hay comentarios: